maandag 14 juli 2014

Weekend met Iris (deel 3)



Terrasje pakken
We namen de lift naar beneden en ik kon het niet laten om tegen Iris aan te gaan staan en haar een heerlijke tongzoen te geven. Toen we beneden uit de lift stapte kwamen we het meisje van de roomservice en zij knipoogde geil naar ons.
Toen we over straat liepen zei Iris, we lopen er echt bij als een stel hoeren die op weg zijn naar de volgende gang bang. Misschien zijn we dat ook wel zei ik lachend. Ik hoop het niet zei Iris, want mijn kutje en kontje hebben toch echt wel een dagje rust nodig nu. Een dagje maar vroeg ik lachend.
Op een leuk pleintje vonden we een leuk terras waar we goed in het zicht konden zitten en lekker van het zonnetje konden genieten. We bestelden een paar glazen witte wijn en een salade bij het meisje van de bediening. Tegenover ons aan een ander tafeltje zat een stel van onze leeftijd waarvan de vrouw ons afkeurend bekeek, maar de man keek wel verlekkerd naar ons. Wat een bitch is dat zei Iris. Zullen we ze eens shockeren? vroeg ik. Goed idee zei Iris. We schoven onze stoelen een beetje achteruit en Iris schoof haar jurkje een beetje omhoog. We deden onze benen uit elkaar en zette iedere één van onze voeten op een steun van een stoel, zodat onze overburen een perfect uitzicht hadden op onze openstaande kutjes. De vrouw had het niet meer en stond op om aan een ander tafeltje te gaan zitten. Haar man/vriend stond ook op en keek lachend en goedkeurend naar onze kutjes.
De ober arriveerde met onze salade en zei lachend, zo zijn de dames weer bezig? Iris en ik keken op en herkenden Luiz. Luiz blijkt als ober bij dit restaurant te werken. Hij vroeg of wij al een beetje bijgekomen waren van vannacht. Ik zei dat we zo weer wel een ronde wilden doen. Dat zal vandaag niet meevallen zei Luiz, ik moet werken en mijn vrienden zijn vandaag naar Brussel. Ik zei, geeft niet joh, maar nog bedankt voor het geld, dat was niet nodig geweest. We waren het meer dan waard geweest zei Luiz en ze genoten van het idee dat ze betaald hadden voor een kleine gang bang met twee 44-jarige hoeren. We bedankten hem voor de complimenten en ik vroeg hem hoe we hem nogmaals konden bedanken. Dat weet ik wel zei Luiz, maar dat bespreken we binnenkort nog weleens. De andere klanten riepen hem en wij begonnen lachend aan onze salade.
Wat voor beloning zou hij willen vroeg Iris. Dat weet ik wel zei ik, hij wil een trio met ons of opnieuw een gang bang, maar dat kan volgens mij wel geregeld worden en ik keek vragend naar Iris. Iris lachte terug en ik vatte dat op als een bevestiging.
Nadat we de salade op hadden, stelde ik voor om nog een rondje door het Schipperskwartier te lopen, dit is de hoerenbuurt van Antwerpen. Dat leek Iris ook wel leuk. Ik wilde eerst nog even naar het toilet voor we vertrokken. Ik liep het restaurant in en de toiletten bleken achterin een gang te zijn richting de keuken. Toen ik terug liep vanaf het toilet kwam ik in de smalle gang Luiz tegen en liep expres tegen hem aan. Ik zoende hem op de mond en hij reageerde direct met zijn tong. Met mijn hand voldoende ik een flinke bobbel in zijn broek. Hij liet direct zijn hand tussen mijn benen glijden en zijn middelvinger gleed direct in mijn natte kut. We stonden tegen een deur aan en Luiz deed deze open en we stapten al zoenend een opberghok binnen. Ik maakte zijn broek los en liet deze op zijn enkels zakken. Hij had een rode string aan die zijn pik maar amper kon verbergen, deze stroopte ik ook naar beneden en zijn heerlijke pik sprong op volle oorlogssterkte te voorschijn. Ik nam zijn pik weer in mijn mond en begon hem te pijpen. Ik liet zijn pik achterin mijn keel glijden. Terwijl hij mij achterin mijn keel neukte, kreunde hij, oh Tanja, Tanja wat ben je toch een geile slet. Terwijl ik hem deze deep throat gaf, vingerde ik mezelf. Hij stond echter al weer snel op springen en ik zoog nog harder aan zijn pik. Het duurde dan ook niet lang voordat hij al kreunende “Oh slet, ik spuit je mond vol met mijn zaad, slikken, slikken slet!” klaar kwam. Hij spoot een enorme hoeveelheid zaad achterin mijn keel, ik kreeg niet alles  doorgeslikt, langs mijn mondhoeken liep er zaad uit mijn mond en viel tussen mijn borsten op mijn BH. Met mijn vingers probeerde ik het meeste zaad wat uit mijn mond gelopen was op te likken. Ik stond op en gaf Luiz een zoen en zei met een knipoog, nu snel weer aan het werk schat.

Ik liep terug naar Iris die nog op mij zat te wachten op het terras. Zo dat was een stevige pp zei Iris, maar toen ik ging zitten zag ze direct wat er aan de hand was. Ben je Luiz tegengekomen vroeg ze lachend. Ja zei ik, hoezo? Er zit sperma op je borsten (had ik niet gezien) en op je mondhoeken zei Iris. Zal ik het even afdoen voor je vroeg Iris. Ze boog zich naar mij toe en likte met haar tong het sperma van mijn mondhoeken. Toen die schoon waren, boog ze verder en liet haar rechterhand tussen mijn benen glijden en gleed met haar vinger in mijn natte kut. Er ontglipte mij direct een geile kreun, ik werd op een terras gevingerd door Iris, oh wat geil. Iris likte mijn borsten schoon en bleef mij vingeren. Nadat mijn borsten schoon waren, kwam ze omhoog, maar bleef vingeren. Helaas kwam er een ouder stel naast ons zitten, zodat ze moest stoppen met vingeren. Ik bleef geil achter, toen Iris bij de kassa ging betalen. Ik zag haar even met Luiz staan praten en gaf hem een zoen.

Hoerenbuurt
We liepen richting het Schipperskwartier waar verschillende met name Oost-Europese meiden achter het raam zitten. Er zijn echt prachtige meiden bij en we zijn er van overtuigd dat die met hun prachtige lichaam veel kunnen verdienen, tenminste als de pooier er niet met het meeste geld vandoor gaat. Dat is ook de reden dat ik voor mezelf werk zei ik tegen Iris, ik hoef met niemand te delen, alleen met de belasting.
Terwijl we hand in hand liepen werden met geile blikken nagekeken. Ik zou weleens wat meer over deze meiden willen weten zei Iris. Een stukje verderop stond een mooi wit blond meisje in lingerie in het portaal van haar raam. Ik sprak haar aan en ze sprak redelijk goed Nederlands. Ze heet Elena en kwam uit Litouwen en was 22 jaar en was hier drie jaar geleden naar toe gekomen om snel geld te verdienen, maar nu wilde ze niet meer terug. Deels vanwege het geld, maar ze genoot ook van de seks zei ze. Ze zag er prachtig uit met haar lange wit blonde haar, ze was bijna net zo lang als mij, dus zeker ruim 1m80, heeft een paar prachtige benen en een paar stevige cup B borsten. Ze had zwarte pumps en zwarte lingerie aan. De lingerie bestond uit zwarte kousen met jarretel, een minuscuul stringetje en een zwart kanten BH. We gaven haar complimenten vanwege haar uiterlijk en zeiden dat ze vast veel klantjes had met haar prachtige lichaam. Jullie zien er ook prachtig uit zei Elena, en ook zo uitdagend en sexy, zijn jullie ook hoeren? vroeg Elena. Dat klopt zei Iris, Tanja is een hoer en ik ben een Cam girl. Oh leuk zei ze, zin om even binnen te komen? Ze deed de gordijnen dicht en vroeg we een glaasje water wilden. We gingen op bed zitten, de kamer was niet groter dan 4 bij 4 m en had een bed en een wasbakje. Voor het raam stond een barkruk waarop ze zat als ze zich aanbood. Ze vertelde hoe ze te werk ging, ze werkt per kwartier. Een kwartier pijpen en neuken kost 50 euro, pijpen is zonder en neuken met condoom. Een pijpbeurt alleen is ook mogelijk en kost 35 euro. Anaal neuken met condoom kost 25 euro extra bij haar. Ze houdt best wel geld over als ze minimaal 5 dagen per week werkt, maar haar pooier moet ze 60% betalen. Dan kun je beter voor jezelf beginnen zei ik. Dat viel niet mee want je moet de kamerhuur altijd 3 maanden vooruit betalen inclusief waarborg en dat geld heeft ze niet. Je mag bij mij gerust gebruik maken van een kamer als Zoë en ik deze niet in gebruik hebben zei ik. Lief aangeboden zei ze, maar ik heb geen klanten zoals jullie. Iris zei, maar daar kun je aan werken. Misschien kun je het combineren zei ik, dan betaal ik ook wel de huur van de kamer hier en je hoeft mij alleen maar de huur terug te betalen zei ik. Dat klinkt wel aantrekkelijk zei Elena. Mag ik er over nadenken vroeg ze.
Elena vroeg aan Iris, heb jij misschien ervaring met achter het raam te zitten? Nee zei Iris, maar ik denk dat het wel wat weg heeft van cammen, want je moet ook proberen de mannen bij je naar binnen te halen. En ze zo lang mogelijk bij je proberen te houden, anders verdien je niets. Ik fantaseer er weleens over zei Iris. Dan moet je het ook eens proberen zei Elena lachend. Ik merkte op dat we het kamertje dan wel met ons drietjes konden gebruiken als ik het toch een kamer voor Elena ging. Dat leken Iris en Elena wel een goed idee zeiden ze. Mij lijkt het ook wel opwindend om af en toe als hoer achter het raam te zitten en mannen te verleiden zei ik. Iris merkte op dat we nu echt moesten gaan want het was al bijna weer 4 uur. We verlieten Elena wensten haar succes, wisselden telefoonnummers uit en spraken af om binnenkort nog eens contact te hebben over onze ideeën en mocht ze in Nederland komen dan is ze natuurlijk welkom bij ons.

Naar huis
Terwijl we naar het hotel liepen, merkte Iris op dat ik ook maar eens serieus moest proberen om te cammen, zeker ook omdat ik het om als hoer achter het raam te zitten een opwindend idee vond. Ik moest beamen dat ze daar wel gelijk in had en dat ik er weleens aan dacht, ik heb laatst ook een aanbieding gehad van een webcam bedrijf. Waarom gaan we het dan niet eens een dagje samen proberen vroeg Iris. Dat lijkt mij wel leuk en beloofde haar dat ik dat zou doen, we moesten dit maar eens snel afspreken en als het me bevalt, moeten we misschien dan Elena ook eens uitnodigen zei ik lachend. Goed idee zei Iris.
Ondertussen waren we bij ons hotel aangekomen en gingen direct naar onze kamer waar we ons omkleden. We deden ons rokje en jurkje uit, de kousen uit en trokken allebei nu wel een string aan. Ik hield mijn ¼ cup BH aan en Iris deed een prachtige sexy zwart kanten BH aan. Allebei deden we onze spijkerbroek aan en allebei alleen een dun zomer colbertje over de BH. Natuurlijk deden we wel onze pumps terug aan, ik de pumps die ik in Rotterdam gekocht had. We zagen er allebei weer sexy, maar toch netjes gekleed uit, toch wel anders als in onze vorige outfit. Iris zei, Goh Tanja zelfs in een spijkerbroek zie je er nog super sexy uit en gaf me een zoen.
We pakten onze koffer en gingen naar beneden. Ik betaalde bij de receptie de rekening en vertrokken. Ondertussen was het al weer ruim 5 uur geweest. In de auto lieten we afgelopen dag nog eens de revue passeren, we kwamen allebei tot de conclusie dat het echt top was geweest en dat we het nog eens over moesten doen.
Iris was wel onzeker hoe ze deze ervaring en of ze alles wel tegen haar man moest vertellen. Ze zei nogmaals dat ze hem beloofd had dat ze niet met een andere man zou neuken en dan heeft ze het nu nog wel met 4 mannen gedaan en nog zonder condoom ook. Eigenlijk heeft ze alle afspraken met haar man geschonden. Dat was het enige wat haar niet helemaal lekker zat. We praten er over en ik dacht dat het misschien verstandig was om hem nog niet alles tegelijk te vertellen. Misschien is het een idee om een keer een trio met hem te doen vroeg ik, dan is hij misschien geiler en begrijpt hij het beter als hij eenmaal echt kennisgemaakt heeft met mij. Iris was er nog niet helemaal zeker van of hij wel voor een trio in zou zijn, maar zou het hem eens voorzichtig proberen voor te stellen. Zij zag een trio met mij in ieder geval wel zitten zei ze, aan haar zou het niet liggen. We spraken af dat Iris alles zou vertellen, behalve onze ervaring met de 4 studs. Dat zou vermoedelijk wel wat te veel van het goede zijn. Zijn vrouw heeft nu ineens biseksuele gevoelens en heeft dan ook nog een gang bang gedaan, dat is volgens mij toch te veel van het goede voor hem zei Iris. Ze wil hem ook niet te veel shockeren. Ze voelde zich al weer wat meer op haar gemak en gerustgesteld. We kletsten nog door over de afgelopen dag en onze studs en Iris kwam weer terug op het cammen en Elena met haar voorstel in het Schipperskwartier. Iris zei dat ik Elena echt zover moest proberen te krijgen. Iris vond Elena ook wel leuk, net als ik trouwens.
Ik vroeg Iris hoeveel ze met het cammen verdiende, dat viel mij best wel mee. Ik dacht weer aan het geld van onze studs en zei dat ik dat nog aan haar moest geven. Ze wilde het niet hebben zei ze, want ik had alles betaald en het hotel en restaurant waren zeker al duurder dan de 600 euro die we van onze studs gehad hadden. Oke zei ik, maar dan breng ik je wel thuis, je gaat dat laatste stukje echt niet met de trein. Dat is lief van je zei Iris.

Zoë
Eventjes voor de Nederlandse grens belde Zoë mij op met de vraag of ik thuis met haar mee zou eten en zo ja, hoe laat. Ik vroeg haar of Iris eventueel ook mee mocht eten, Zoë reageerde daar enthousiast op en zei dat ze toch genoeg pasta had gemaakt. Ik keek Iris aan en Iris zei dat haar man en dochter vermoedelijk toch al gegeten zouden hebben. Ze had tegen haar man gezegd dat ze niet wist hoe laat ze thuis zou zijn en moest maar niet op haar wachten.
Oke zei ik tegen Zoë, met een twintig minuutjes zijn we bij jou.

Bij mijn thuis werden enthousiast verwelkomd door mijn eigen sletje Zoë.  Zoë zag er weer onvoorstelbaar sexy uit in een nieuw licht paars halter jurkje wat los om haar lichaam hing en maar net over heerlijke billen viel. Natuurlijk had ze geen BH aan, dat hebben haar prachtige borsten ook niet nodig en stonden stevig vooruit onder de minimale bedekking van het jurkje. Er onder had ze een paar paarse pumps die blijkbaar ook nieuw waren. Ze had zich ook extra opgemaakt, ondanks dat ze bijna de gehele middag met Priscilla bij ons zwembad hadden liggen zonnen.
Toen ik de tuin in liep zoende ze me onstuimig, en ze gaf me een heerlijke tongzoen. Het voelde weer ontzettend lekker om haar zalige geile lichaam vast te mogen houden. Ze gaf Iris ter verwelkoming ook drie zoenen. Iris gaf haar ook de complimenten over haar prachtige outfit en lichaam. Zoë had de tafel gedekt onder de veranda. Er stond al een flesje rosé koud, maar de pasta was nog niet geheel klaar. Ons keukenprinsesje had nog een 10 minuten werk zei ze. Ik vroeg Iris of ze onze “werkkamers” misschien wilde zien. Dat leek Iris wel leuk en we liepen naar boven. Ik liet haar eerst onze badkamer met jacuzzi zien, daarna de kamer waarin Zoë en af en toe Priscilla klanten ontvangt en daarna de wat grotere en luxere kamer waarin ik mijn klanten ontvang en mijn mini gang bangs doe. Iris was onder de indruk van de relaxte sfeer in deze kamers zei ze. Ze kon zich wel voorstellen dat wij hier ontzettend van de seks konden genieten. Ik zou mezelf hier ook op mijn gemak voelen zei Iris. Nou als je dan de volgende keer weer zin hebt in een gang bang met onze studs kunnen we dat wel hier doen zei ik tegen Iris of misschien heb je eens zin in een trio met twee van je camklantjes, dat kan hier ook geregeld worden hoor. Iris keek me lachend aan en gaf me een kus.
We liepen naar beneden en ik liet haar de tuin zien met het zwembad, saunacabine en buitenjacuzzi. Zoë riep ons voor het eten en tijdens het eten wilde Zoë alles weten over onze belevenissen en hoe Iris het gevonden had. Zoë hebben we van a tot z alles verteld en was blij maar niet verbaasd om te horen dat Iris ook zo genoten had. We hebben er dus een vriendin bij vroeg Zoë. Als het mij ligt wel zei Iris. Ik vond dat wel leuk om te horen.
Zoë vroeg aan Iris hoe de DP en de sandwich haar bevallen waren met twee echte pikken in plaats van met een dildo. Iris antwoorde hierop dat het een veel intenser gevoel gaf, zeker op het moment als ze in je klaarkomen. Dat klopt zei Zoë, pas maar op dat het niet verslavend word. Zeker als je het paar keer samen met Tanja doet, zij weet de juiste mannen hiervoor wel uit te zoeken. Daar kun je wel eens gelijk in krijgen Zoë zei Iris, het is echt onvoorstelbaar lekker en het smaakt zeker naar meer. Hierop gaf Iris mij een kus en zei nogmaals bedankt schat.
We vertelden Zoë ook over het voorstel wat we Elena gedaan hadden. Zoë was wel benieuwd naar haar. Zoë vond het wel een opwindend idee en ziet het wel zitten. Zoë heeft als 18 jarig meisjes twee maanden achter het raam gezeten voordat ze erotisch model werd. Dus ze weet waar ze over praat. Ze vond het best leuk, maar zou het geen 6 dagen per week meer willen doen. Misschien is het goed te combineren met thuis werken zei ze, dat zou wel leuk zijn. Zoë is net als ik ook graag gewoon eigen baas. Nu ze nog 3 dagen per week in een privé huis werkt moet ze zich daar toch aanpassen.

Na het nagerecht vertelde Zoë dat ze zaterdag samen met Priscilla in Breda geshopt hadden en toen ook in Breda zijn gaan stappen. Ze waren maar met z’n tweetjes in bed beland, maar dat was ook heel lekker glimlachte Zoë. Daar kan ik mezelf wel iets bij voorstel zei ik. Vandaag hadden ze de hele dag vanaf 12 uur bij het zwembad liggen zonnen. Iris vroeg of ze ook naakt deden zonnen. Wat denk jij dan vroeg ik Iris. Zoë stond op, deed de halter van haar jurkje over haar hoofd en liet haar mooie egaal bruine borsten aan ons zien. Prachtig zei Iris, wat een mooie borsten en vroeg, ben je echt overal zo mooi bruin Zoë? Dat liet Zoë zich geen tweede keer zeggen en deed haar hele jurkje uit en liep op haar pumps rond de tafel naar Iris en liet haar mooi egaal bruine billen en kutje aan Iris zien. Zie jij een streepje vroeg Zoë aan Iris. Wow je hebt een mooie tattoo boven je kutje en je hebt een ringetje met een diamantje door je clit. Prachtig! Riep Iris. Dat ringetje met het diamantje moet je maar als onze verlovingsring zien zei ik tegen Iris. Dit ringetjes geeft ons een heel speciaal gevoel en ik glimlachte naar Zoë. Om haar nog een beter zicht te geven op haar kut, zette Zoë één been op de rand van mijn stoel en boog met haar billen naar Iris toe voorover. Haar van vocht glinsterend kutje was nu vol zichtbaar voor Iris. Ik vroeg Iris, ben je tevreden met wat je ziet? Ja heerlijk zei ze, om op te vreten en onverwacht gaf Iris een zoen op de schaamlippen van Zoë, die daarbij een gilletje liet ontglippen ten teken dat ze dit wel lekker vond. Hierop gleed ik langs haar buik met mijn linkerhand tussen haar benen en opende haar schaamlippen voor Iris. Ik voelde dat haar kut al drijfnat was. Iris keek geil naar mij en gleed met haar hand over de openstaande kut van Zoë, ze stak eerst één, toen twee en uiteindelijk drie vingers in de kut van Zoë en begon haar te vingeren. Zoë kreunde en gaf mij een geile tongzoen. Iris ging staan en ging achter Zoë staan, terwijl ze haar bleef vingeren. Iris kuste de schouders van Zoë. Zoë bleef kreunend mij tongzoenen en ik was ondertussen overgegaan tot het verwennen van haar clit. Oh wat is ze geil zei Iris, mijn hand is al drijfnat. Op een gegeven kon Zoë het niet meer volhouden om met mij te tongen en kwam luid kreunend klaar. Ze gaf mij een tongzoen en draaide zich toen om en gaf Iris ook een dankbare tongzoen terwijl ze zich met haar naakte lichaam tegen Iris aan ging staan. Iris legde haar handen op de billen van Zoë, die dat wel liet gevallen. Zoë bedankte Iris voor het lekkere vingeren. Toen Iris haar los liet, pakte Zoë haar jurkje en deed dit weer aan en ging weer zitten. Zoë keek ons nog geil aan en zei met een knipoog, dit had ik even nodig.

Bij Iris thuis
Gezellig kletsend was het al dik negen uur geworden en we besloten dat het tijd werd dat ik Iris naar huis bracht. Zoë vroeg me niet te lang weg te blijven want ze verlangde naar mij en gaf Iris ter afscheid nog een lekkere tongzoen.
In de auto zei Iris dat ze Zoë toch ook een ontzettend leuke meid vond, ze vond Zoë echt goed bij mij passen. Dat vind ik zelf ook trouwens. Eigenlijk is Zoë een echte slet zei Iris, maar wel een prachtige vrouw waar ze zich tot aangetrokken voelde. Met name haar borsten en strakke billen vond ze geweldig, ze ziet er uit als een model.  Ik kan me wel voorstellen dat je daar verliefd op word zei ze tegen mij. Iris had echt niet verwacht dat ze zo nu op eens in één weekend twee vrouwen zou verwennen, terwijl ze van te voren bijna geen biseksuele ervaringen gehad heeft.
Jullie hebben straks vast weer seks zei Iris tegen mij, want Zoë was wel erg heet. Ik antwoorde dat dat wel zeker zou gebeuren en ik dat helemaal niet erg vond. Want seks met Zoë is gewoon zalig, zelfs als ik een gang bang gedaan heb, wil ik nog seks met haar zei ik. Mijn man zal ook nog wel seks met mij willen zei Iris, maar ik denk dat ik daar een heel raar gevoel bij zal hebben. Zowel mijn kut als kont zijn allebei afgelopen dag flink opgerekt dus het gevoel zal wel anders en daarbij is mijn kontje nog niet helemaal hersteld moet ik zeggen. Ik zei dat ze dan gewoon met hem moest neuken en proberen te genieten. Mannen merken daar meestal toch niets van zei ik lachend. Dat gaf Iris inderdaad ook toe. Als ik mezelf voor de cam met een flinke dildo bewerkt heb, komt hij ook nog gewoon bij me klaar.
Na een klein half uurtje draaiden we bij haar de straat in. Toen ik voor haar huis stopten, keken we elkaar aan, ik pakte haar gezicht vast en begon haar te tongzoenen. Deze zoen leek oneindig te duren, zo intens. Toen we stopten met zoenen pakte ik de 300 euro uit mijn handtas en stopte die bij haar in haar BH, die zijn toch voor jou zei ik, die heb jij ook verdiend.  Thanks schat zei ze en zoende me weer. Ze vroeg of ik nog even mee naar binnen wilde gaan. Toen we binnen kwamen zat haar man voetbal te kijken, hij stond op, gaf me een hand en drie zoenen. Iris zoende hem gepassioneerd en we gingen even bij hem zitten. Iris vertelde dat ze een geweldig weekeinde gehad had en haar man vroeg globaal wat we gedaan hadden. Na kwartiertje vroeg Iris of ik de slaapkamer nog wilde zien waarin ze camt, want Zoë zal wel op je liggen wachten zei ze met een knipoog. Dat leek me wel leuk en liep samen met haar naar boven. Haar man bleef beneden in de kamer. Het is ook een sfeervolle kamer, maar wel anders als bij mij. We gingen op de rand van het bed zitten en keken elkaar aan. Ik deed de twee knopen van haar colbertje los en liet het van haar schouders glijden. We zoenden elkaar en ze deed mijn colbertje ook uit en zoende mijn harde tepels. Ik deed haar BH los en liet hem van haar schouders glijden. Ik zoende haar tepels en masseerde haar borsten. Haar tepels werden keihard van geiligheid. Iris ging staan en maakte haar spijkerbroek los, ik hielp haar met deze naar beneden te doen en uit te trekken. Iris stond voor me terwijl ik op de rand van het bed zat. Ik deed haar string opzij en liet een vinger in haar kut glijden. Haar kut was drijfnat van geiligheid. Ik trok haar string ook uit. Iris plaatste één been op bed en ik gleed met mijn mond tussen haar benen en begon haar te beffen. Ze kreunde dat dit zo lekker was en dat ze snel mogelijk weer een gang bang samen met mij wilde. Ik zoog aan haar clit en stak 3 vingers in haar geile kut. Ze kreunde van geiligheid en genot. Ze trok mij ook overeind en maakt mijn spijkerbroek ook los en trok deze uit. Ik deed zelf mijn string uit en daar stonden we weer allebei naakt met elkaar te vrijen. Iris duwde mij voorzichtig achterover op bed en ging in stand 69 over mij heen liggen, ze drukte haar kut in mijn gezicht en begon mij zelf ook te beffen. Terwijl ik mijn tong diep in haar openstaande kut stak, zoog zij heerlijk aan mijn clit. Ze stak een aantal vingers in mijn kut en likte en vingerde mij heerlijk. Ik stak daarop opnieuw drie vingers in haar kut en twee vingers in haar kont. Dit maakte haar helemaal gek en kwam klaar. Ze bleef mij wel vingeren en likken en stak nadat ze klaar gekomen was ook een paar vingers in mijn kont, waarop ik ook luid kreunend klaar kwam.
We bleven nog even in elkaars armen liggen en zeiden dit is toch wel een mooi afsluiting van ons heerlijke weekend. Ondertussen was het weer elf uur geworden en werd het tijd dat ik naar huis ging. Toen we uit bed gleden, zoenden we elkaar weer en op dat moment kwam de man van Iris de kamer in en hij zag ons zo innig zoenend naakt met elkaar bezig. We keken hem aan met van kutvocht natte en van opwindend rood aangelopen gezicht. Zo zei hij, dit gaat wel goed tussen jullie en moest lachen. Bevalt het wat je ziet vroeg Iris. Meer dan dat schat zei hij. Misschien krijg je nog weleens de kans om zo van ons beiden te genieten zei Iris met een knipoog. Terwijl hij antwoordde dat dat niet verkeerd zou zijn, liep ik op hem af en gaf hem een zoen. Hij was hier wel wat van overdonderd, maar vond het toch leuk. Hij legde zijn handen op mijn billen en borsten en voelde er eens goed aan. Glimlachend keken Iris en ik elkaar aan en wisten dat het wel goed zat. Zullen we dit verder voor een volgende keer houden zei ik tegen hem, en zoende hem. Dan mag je nu lekker van Iris gaan genieten, want ik wil ook nog van Zoë mijn sletje kunnen genieten vanavond.
Ik pakte mijn kleren en kleedde mij aan. Toen ik mijn string aan trok zei hij, zo dat is wel een heel minuscuul stringetje. Ik antwoorde dat het groot genoeg was, want het bedekte mijn schaamlippen. Hij moest hier wel om lachen. De man van Iris kleedde zich ondertussen uit en het was zeker niet verkeerd wat ik zag. Toen Iris naakt met mij naar beneden liep, zei ik lachend tegen Iris dat ik met haar man best een trio wilde doen. Dat gaan we doen zei Iris, dan hoef ik misschien ook niets meer achter te houden voor hem. We zoenden elkaar ter afscheid bij de voordeur en spraken af om de andere dag met elkaar te bellen.

1 opmerking:

  1. LIVE CAM MODELS WANTED!
    MAKE MORE THAN $10,000 PER WEEK.
    BECOME A BONGA MODELS WEBCAM MODEL TODAY!

    BeantwoordenVerwijderen