zondag 31 augustus 2014

Neuk Tanja, jullie creampie bareback hoer, tijdens mega bare gangbang!


In mei was het 10 jaar geleden dat ik in overleg met mijn vriendin Rebecca besloten heb om naast mijn gewone werk, om als een echte hoer betaalde seks te gaan hebben met mannen, zowel privé als gangbangs. Dit bevalt mij nog steeds uitstekend en geniet er ontzettend van.



Wij willen dit geile jubileum op een speciale manier vieren. Het idee is om een mega jubileum gangbang te organiseren, die volledig bare zal zijn. Dus condooms zijn uit den boze. Ik zal jullie heerlijk zonder condoom pijpen, ik vind het heerlijk als jullie je sperma lekker diep achterin mijn keel spuiten en ik zal alles heerlijk doorslikken als een echte spermahoer. Jullie mogen mij lekker bare neuken in zowel mijn drijfnatte kut als mijn geile kont. Vind het zalig om een heerlijke bare sandwich te doen waarbij mijn kut en kont lekker gevuld wordt door jullie stijve pikken. Ik vind het ook heerlijk om een dubbele penetratie te doen waarbij twee stijve pikken mijn kut uit elkaar neuken en hun sperma lekker diep in mijn drijfnatte kut spuiten.

Het lijkt mij ontzettend geil om mijn record van 38 mannen die mijn kutje of kontje hebben vol gespoten tijdens een gang bang te gaan verbreken. Omdat ik ook een 44-jarige MILF ben lijkt het mij super geil om mijn kutje en kontje door minimaal 44 verschillende mannen vol te laten spuiten met sperma tijdens deze mega gangbang.

Mijn vriendinnen Zoë, Priscilla, Jolande en Rebecca zullen tijdens deze gangbang ook aanwezig zijn om jullie lekker op te warmen en, of voor een tweede ronde te gaan met jullie. Zij zullen evenals mij alles ook bare doen (pijpen en neuken). Tevens zal er een speciale mystery guest aanwezig zijn.

Voor de liefhebbers wil ik de gangbang afsluiten met een geile bukkake waarbij jullie mij helemaal onder mogen spuiten met jullie sperma, ik zal wel proberen zoveel mogelijk op te vangen en door te slikken.

Mogelijkheden tijdens deze mega gangbang:
Handmatig orgasme (aftrekken)
Pijpen zonder condoom (Frans)
Pijpen deepthroat (tot achterin keel, keelneuken)
Pijpen tot het einde
Sperma slikken
Klaarkomen over borsten/gezicht/lichaam
Intiem zonder (bare) tot het einde
Tongzoenen
Anale penetratie bij mij (Grieks)
Meerdere orgasmes
Beffen
Tussen de borsten (Russisch)
Vingeren
Dubbele penetratie
Sandwich
Striptease
Dildospelletjes
Bukkake / spermadouche
Zaad oplikken

De datum is vrijdag 26 september a.s. De kosten bedragen € 125 per persoon voor minimaal 6 uurtjes bare gangbang plezier. Je dient wel een recente gezondheidsverklaring te hebben van max 2 weken oud. Zo niet, dan kun je ter plaatsen een sneltest doen, maar die kost € 65 en je moet minimaal een uurtje wachten. Wil je meedoen? Meld je dan aan via tanjavanlange69@yahoo.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten