zondag 31 augustus 2014

Gang Bang als vrijgezellenfeest



Gangbang als vrijgezellenfeest

Afgelopen woensdag werd ik gebeld door een goede vaste klant (P.) met de vraag of het mogelijk was om een vrijgezellen gangbang te organiseren met mij en vrienden van hem. Een van zijn beste vrienden trouwt aanstaande vrijdag 5 september en zij wilden een echte vrijgezellenavond voor hem organiseren. Aangezien een andere vriend van P. (niet de vrijgezel) ook een vaste klant van me is, wilde ik wel bij uitzondering wel toestemmen om een keer op zaterdagavond een gangbang te doen. Je bent tenslotte aan goede klanten ook wat verplicht. Ik stelde wel dat ze niet dronken moesten zijn of worden, want ik wilde ook genieten. Een andere voorwaarde was dat het natuurlijk een gangbang zou worden zonder condooms en veel sperma. Dit alles was geen probleem en we hebben afgesproken. Ze zouden tussen 21.00 en 22.00 uur komen aangezien ze eerst gingen eten.

 
Het is nu 19.00 uur en verwacht mij gasten zo rond 21.00 uur bij mijn thuis, ik moet nog alles op orde maken in de woonkamer.
Ik ga ondertussen een groot matras in de woonkamer leggen en doe er een schoon laken over. Verder zet ik wat kaarsjes in de kamer en doe de gordijnen al vast dicht.
Mmmm ik zie mij nu al hierop liggen vanavond met de mannen om mij heen, maar breng snel mijn gedachten weer bij het heden want er is nog genoeg te doen.
Ik ga mij lekker opknappen voor de avond, en laat het bad alvast vollopen.
Ondertussen dat het bad volloopt zoek ik wat lingerie uit, jeetje wat moet ik vanavond aan. Normaal overleg ik met Zoë, maar zij is uit eten met vrienden.
Ik zoek een geil setje uit en pak een rood kruisloos stringetje, een rode jarretel, zwarte net kousen, een kwart cup bh zodat mijn borsten lekker omhoog worden gedrukt en mijn tepels erboven uitsteken, mooie hoge naaldhakken en een heel kort jurkje.
Ik leg alles op bed neer en ga terug naar de badkamer waar het bad al vol op mij ligt te wachten.
Rustig laat ik mij zakken in het bad, mmmm lekkere temperatuur zo, laat mijn lichaam even wennen en begin mijn kutje te scheren want die moet vanavond heerlijk zacht zijn voor de mannen.
Langzaam laat ik het scheermesje over mijn lipjes glijden, en streel af en toe erlangs om te voelen of het goed is.
Ik streel soms wat meer als nodig is maar ik geniet er van, maar ik moet ook verder, ik zeep mijn hele lichaam in en zie dat de tijd maar doorgaat en er rekening mee moet houden.
Ik spoel mezelf af en ga mij afdrogen.
Zo nu het opmaken, ik maak mij lekker hoerig op en gebruik felle kleuren make-up zoals rood, mijn lange haar steek ik op vandaag dat moet wel anders zit het maar in de weg met het pijpwerk vanavond.
Nadat ik klaar ben met het opmaken en aankleden van de lingerie draai ik even voor de spiegel en denk bij mezelf 'je ziet er weer als een gangbanghoer uit Tanja.
Het is alweer 20.45 uur en ga snel naar beneden en wacht in spanning af wanneer ze komen.
Rond 21.15 uur komen de mannen binnen. Het zijn 11 leuke, lekkere, jonge mannen vanavond. Dus dat belooft wat.
Gezellig drinken en praten wij wat en ondertussen laat ik hun genieten van mijn geile kutje, wat te zien is als ik mijn benen spreid op de bank, ik voel hun oogjes langs mijn geile kutje glijden en dit windt mij erg op en wordt al aardig nat.
Opeens ga ik voor de mannen staan en laat mijn jurkje langzaam zakken over mijn borsten verder naar beneden, en zeg dat het nu langzaam tijd wordt voor actie!
Terwijl dat de mannen mij aankijken kleden ze zich allemaal ook uit, en ik bekijk ze helemaal,
mmmmm ziet er allemaal goed uit denk ik bij mezelf en sommige staan al met een harde paal mijn lichaam te bewonderen.
Kom op! Roep ik naar de mannen en streel ze allemaal even langs hun ballen en ga op de matras liggen in de woonkamer.
Ik streel mezelf lekker aan mijn borsten en voel mijn tepels al lekker hard worden, dan streel ik langzaam over mijn buik richting mijn al nat geworden kutje en streel mijn klitje.
MMM ik voel mijn klitje al opzwellen, en de mannen laten het er niet bij.
Ze komen allemaal om mij heen zitten, en ik ga met handen naar hun al harde palen en masseer ze lekker, ondertussen dat ik twee man aan hun palen masseer komen er twee naast mij gezicht zitten en weet precies wat de bedoeling hiervan is, ik steek mijn tong naar buiten en lik langzaam over de beide eikels, draai rondjes erover, dan sluit ik bij één van de mannen mijn lippen om zijn dikke eikel en zuig zachtjes over zijn paal heen, probeer het zo diep mogelijk. Eindelijk er komt een man boven mij en drukt zijn harde paal tegen mijn lippen aan, en duwt hem langzaam mijn geile kutje in en maakt er lange stevige halen mee, mmmm mijn hoerenkutje voelt gevuld aan, voel de pik langs mijn kale lipjes glijden.
Och ja heerlijk ondertussen pijp & trek ik nog steeds de mannen om mij heen, en na een tijdje zo doorgegaan te hebben wisselen ze allemaal af, heerlijk om zo als een hoer gebruikt te worden.
Het is echt een kick om door meerdere mannen gebruikt te worden.
Ik lig nog steeds op mijn rug met een pik in mijn geile kutje, een in mijn pijpmondje en twee lig ik te trekken, de man die mij ligt te neuken hoor ik steeds harder hijgen en enkele minuten later spuit hij de eerste stralen warm sperma in mijn kut. Als hij zijn pik uit mijn kut haalt, spuit hij nog enkele dikke stralen sperma over mijn schaamlippen en buik.
Ik wordt door de mannen ondertussen omgedraaid op mij buik, en vragen of ik op mijn handen en knieën wil gaan liggen en dat doe ik natuurlijk gewillig voor de mannen.
Als ik klaar ben dan voel ik gelijk weer een pik in mijn kutje schuiven en komt een pik voor mijn pijpmondje die ik gewillig begin te pijpen.
Ik zie de andere lekker trekken naast mijn gezicht en vind het nu al een geslaagde avond, die nog even doorgaat.
De man die mij achterlangs neukt gaat te keer in mijn geile hoerenkutje en ook deze spuit lekker in mijn kut en voel het sperma lekker tussen mijn billen door uit mijn kutje druppelen, heerlijk ga door mannen en een ander stopt zijn paal erin, aaach deze is wat dikker en voel mijn lippen strak gespannen om zijn paal heen, hij neukt mijn diep met lange halen en O jé, de man die ik heerlijk aan het pijpen was komt ook lekker klaar en spuit zijn stralen sperma in mijn keel, terwijl een andere al trekkend zijn sperma in mijn gezicht spuit, jeetje ik kom al aardig onder het sperma te zitten, maar wil nog veel meer, ondertussen dat de man mijn gezicht volspuit komt er al weer een pik in mijn mond en ook hem werk ik als een gewillige hoer af en lik, zuig gewillig aan zijn pik, ondertussen vinger ik mijn druipende spleet, en draai over mij opgezwollen klitje heen tot ik schreeuwend klaarkom tussen de mannen in en voel weer dikke stralen sperma in mijn gezicht spuiten, och heerlijk en ik voel weer een spuitende pik in mijn kut en op mijn billen mmmm mijn kutje druipt al flink van het sperma maar laat er nu weer een in glijden, heerlijk neuk mij lekker, mijn kale kutje wil meer, ook hij spuit mij onder en ondertussen draai ik weer op mijn rug en kijk de mannen aan, niet te geloven maar ze hebben allemaal alweer een stijve paal, ik ga weer met mijn handen langs hun ballen en harde pikken en vertel dat ze mij mogen gebruiken tot ze niet meer kunnen, en voel alweer handen over hele lichaam heen, mijn borsten worden lekker gekneed en in mijn kutje voel ik twee vingers op en neer gaan, ik pak een pik en stop het in mijn mond, ik begin er zachtjes en diep erover te zuigen en laat mijn tong ook zijn werk doen, heerlijk ik voel zijn paal kloppen in mijn mond, lekker er komt ook weer een pik mijn kutje in en deze neukt mijn met ritme lekker diep, och lekker kom mannen ga door laat me niet ongebruikt liggen en ook komt er een paal tussen mijn borsten en neukt mijn ertussen, de mannen komen weer allemaal klaar, in mijn mond, over mijn borsten, in mijn kut en kontje, en ik zie eruit als een sperma hoer, lekker mannen.

Ik wil nog meer en verlang naar een geile sandwich. Ik vraag één van mijn klanten onder mij te komen liggen en schuif zijn stijve pik in mijn geile kontje. Terwijl ik achterover ga liggen, begrijpt gelukkig de volgende stijve pik al snel dat ik hem in mijn kut wil. Deze 2 hengsten beginnen mij stevig te neuken en ik geniet als een echte slet. Het duurt niet lang meer voordat ik een orgasme krijg, als de mannen allebei zo goed als gelijktijdig klaarkomen, gil ik het ook uit. Wat is dit toch heerlijk. Nu de andere mannen dit geile schouwspel hebben gezien, staan er meer pikken klaar op mij te sandwichen. Natuurlijk laat ik mij dit maar al te graag gebeuren en laat de mannen hun gang gaan in mijn kut en kontje. Ze spuiten bijna allemaal nog een keer lekker diep in mij en ik krijg zelf ook nog een heftig orgasme.
Het warme sperma loopt ondertussen uit mijn kut en kontje, de grote hoeveelheid sperma dat ze in mij gespoten hebben, zorgt er voor dat mijn kut en kontje overlopen van het sperma. Voordat ik opsta pak ik een glas en hou dat tussen mijn benen en vang het sperma op wat uit mijn kut en kontje loopt. Het glas zit voor 2/3 vol en ik drink het sperma heerlijk op, wat is sperma toch lekker! Zou zonde zijn het zo weg te laten lopen.
De mannen hebben allemaal een rood hoofd van de hitte en het harde werk, het is alweer ruim 01.30 uur.
Ze zijn allemaal minimaal 3 keer klaargekomen, ondertussen dat de mannen zich aankleden  
schenk ik (naakt en nog onder het sperma) nog wat te drinken voor hun in, we werken het financiële gedeelte met elkaar af en we praten nog wat na.
Om 01.15 uur neem ik afscheid van mijn mannen met voor elk een lekkere tongzoen als bedankje voor de geile avond. Als ik terugkom in de woonkamer ben ik nog steeds geil en terwijl ik mijzelf op de bank lig te vingeren, komt Zoë binnen met 2 lekkere mannen. Ik blijf mezelf vingeren terwijl ik ze geil aan kijk. Zoë laat de 2 mannen in de bank gaan zitten en komt zelf naar mij toe. Ze gaat op haar knieën tussen mijn benen zitten en begint het sperma rond mijn kut op te likken. Het duurt niet lang of ze begint ook mijn kut super lekker te likken. Ze weet natuurlijk precies wat ik wil en likt me in no time naar een heftig orgasme.
Terwijl Zoë mij een zoen geeft en opstaat, blijf ik nog nagenietend in de bank liggen. Zoë neemt haar 2 mannen mee naar boven, terwijl ik langzaam de douche op ga zoeken.
Als ik uit de douche kom en in de kamer kijk waar Zoë met haar mannen bezig is, zie ik dat Zoë in een geile sandwich genomen wordt. Ik kan het niet laten en kruip bij ze op bed en begin de ballen van de mannen te likken. Het feest begint opnieuw ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten