woensdag 12 april 2017

Rockcafe



Overdag ben ik een nette zakenvrouw. Heb het altijd druk. Maar in mijn vrije tijd hou ik er een ander leven op na. Ik ontvang twee avonden per week privé en doe regelmatig gangbangs. Daarnaast hou ik er van om erotisch gekleed te gaan stappen. Meestal heb ik dan een kort rokje aan dat niets te verbeelding overlaat. Ik ga graag naar een hardrock café. De muziek vind ik heerlijk en het publiek is net even harder, maar wel eerlijk. Je weet wat je aan ze hebt. En eigenlijk ziet het er imposant uit maar van binnen hebben ze allemaal een klein hartje. Een paar weken geleden toen mijn vriendin Zoë een lang weekend weg was met een paar vriendinnen besloot ik om weer eens alleen naar een hardrock café te gaan. Ik had die avond een leren kort rokje aangetrokken met daarboven een leren colbertje. Onder het colbertje droeg ik een vuurrode kwartcup bh welke mijn tepels lekker vrijliet. Verder had ik sexy netkousen aan met vuurrode louboutins. Het stringetje onder mijn rokje liet ik thuis. Voordat ik me aangekleed had, had ik mijn kutje nog voor de zekerheid bijgewerkt zodat er geen stoppeltjes op stonden. Het was zaterdag en had sinds donderdag geen seks meer gehad. Zoë was donderdagmorgen rond 10 uur vertrokken, voordat ze vertrok hadden we ’s morgens eerst nog heerlijk van elkaar genoten en had ik haar een spuitend orgasme bezorgd. Donderdagavond heb ik nog een gangbang gedaan waarbij ik door 11 mannen lekker verwend ben. Ik was zaterdag de gehele dag al geil en had ’s middags mijzelf heerlijk verwend met een dikke dildo. Ook na mijn orgasme bleef ik geil. Dus vanavond zou ik eens gaan kijken of er wat lekkers te scoren viel… Een lekkere meid vandaag? Ik wel zin in een geile meid aangezien Zoë er dit weekend niet is om mij te verwennen.
Ik besluit te voet te gaan en het duurt even voor ik bij haar Rockcafé ben, maar de sfeer zit er goed in. Het is er druk. Ik wurm mij naar de bar en bestel een biertje. De barman lacht mij toe en zegt: Tanja wat zie je er weer heerlijk uit. Zoek je een slachtoffer vanavond? Ik lach, maar zeg niets. Ik kijk om mij heen en peil de stemming. Ik sta te genieten van al die mensen. Er staan er een aantal te dansen op de dansvloer. Er wordt veel gekletst het is een gezellige boel. Naarmate de tijd verstrijkt en de alcohol zijn werk gaat doen wordt de stemming wat joliger. Meiden staan inmiddels op de tafels te dansen en de mannen staan er omheen te joelen en de meiden aan te moedigen. Twee meiden staan op een tafel en beginnen al dansend elkaar te strelen. Eerst heel voorzichtig. Maar het wordt steeds erotischer. Ze strelen elkaars borsten en kussen elkaar voorzichtig op de mond. Ik word al geil bij het zien van deze meiden. Het is een lange tafel en ik loop er op af. Ik vraag aan de meiden of ik mee mag doen. Die twee steken een uitnodigende hand uit en binnen een mum van tijd sta ik bij deze geile meiden op de tafel. Ze stellen zich al dansend even voor als Babs en Tiny. Lekkere meiden om te zien. Goed figuur. Mooie borsten lekkere koppies en een prachtig figuur. Ik kan het niet laten een compliment te maken naar de meiden. Maar ook Babs en Tiny kijken goedkeurend naar mij. Na even geil tegen elkaar aan gedanst te hebben, schuiven ze mijn leren colbertje van mijn schouders zodat ik nu alleen nog maar mijn kort rokje en mijn kwart cup bh aan heb. Mijn tepels springen direct hard vooruit en mijn tepelpiercing danst op en neer tijdens het dansen. Babs schuift mijn lange blonde haren aan de kant en fluistert in mijn oor dat ik er super geil uit zie en neemt terloops mijn oorlelletje in haar mond. Babs begint er zachtjes aan te zuigen en ik kan een kreun niet onderdrukken. Tiny heeft ondertussen mijn bh gevonden en streelt de borsten en speelt wat met mijn piercing. Mijn tepels zijn zo hard dat ze recht vooruit steken. Jeetje, Tanja wat ben jij geil, volgens mij sopt je kut al helemaal, zei Tiny terwijl ze in mijn tepels knijpt. Mijn kut is inderdaad al drijfnat. Maar ook ik hou mijn handjes niet stil. Een hand streelt de billen van Babs en de andere een tiet van Tiny. Maar die meiden hadden het samen op mij gemunt. Eerst gaan we jou laten genieten zei Babs. Let maar op meid, jij gaat het zo uitgillen van genot. En wij gaan er voor zorgen dat iedereen hier lekker geil wordt. De meiden strelen met vier handen tegelijk over mijn hele lichaam. Ik wordt bijna gek van opwinding. En als ik om mij heen kijk zie ik dat achter in de hoek inderdaad al een jongen een meisje geil met elkaar staan te vrijen. Er komen steeds meer mensen om de tafel heen staan en slaan ons geile showtje gade. Ondertussen worden we luid aangemoedigd.
Babs liet haar hand tussen mijn benen glijden en merkte tevreden op dat ik geen string aan had. Ze liet een vinger tussen mijn lippen doorglijden en mijn kutsappen stroomde al rijkelijk. Babs trok mijn rokje een stukje omhoog, zakte door haar knieen en duwde mijn benen iets uit elkaar zodat ze een mooi uitzicht had op mijn natte kut. Mijn klit stond al helemaal naar buiten. En voorzichtig begon Babs met haar tong mijn klit te strelen. Ik slaakte een kreet van genot. Ohhhh, als je zo doorgaat, kom ik nu al klaar, gilde ik bijna. Tiny had ondertussen de bh van Chantal los gemaakt. Tiny stond achter mij en kuste mij in mijn nek terwijl ze tussen haar duimen en wijsvingers mijn tepels bewerkte. Babs ging steeds sneller met haar tong over mijn klit. Maar toen ze 2 vingers in een neukende beweging in en uit mijn kut schoof, hield ik het niet meer en met een gil kwam ik schokkend en schuddend klaar. Toen ik weer wat was bijgekomen, hoorde ik behoorlijk wat gekreun en gesteun om zich heen en zoals Babs al had voorspeld waren de mensen om ons ook al aardig geil geworden. Nu vond ik dat het Babs beurt was. Snel sprong ik van tafel en dirigeerde Babs naar beneden. Ik duwde de benen van Babs ver uit elkaar en zette de voeten van Babs op de tafel rand. Tiny zag haar kans schoon en ging boven het gezicht van Babs zitten zodat deze haar kut ook een lekkere beurt kon geven. Ik had een prachtig uitzicht. Babs had een heerlijk kaal kutje met grote openstaande schaamlippen. Eerst streelde ik heel zachtjes en plagerig de binnenkant van Babs haar benen om steeds dichter bij haar kut te komen. Tot ik eerst met een vinger in de drijfnatte kut van Babs gleed en vervolgens nog een en vervolgens nog een. Ik begon Babs met drie vingers te neuken, snel en behendig. Het duurde ook niet lang of Babs lag zwaar hijgend de kut van Tiny te likken. Babs haar kut was drijfnat en ik stopte eerst mijn pink en later mijn duim erbij, totdat mijn hele hand in haar natte kut gleed. Ik begon haar onder luid gejoel te fisten en liet mijn hand lekker diep in haar kut glijden. Babs gilde het uit van opwinding. Ik ging nu ook wat voorover gebogen staan en likte het lekkere harde klitje van Babs. Zelf werd ik er weer super geil van en had mijn benen ver uit elkaar gedaan zodat ik mezelf kon vingeren terwijl ik Babs al fistend en likkend naar haar eerste hoogtepunt zou brengen.
Ineens voelde ik wat achter me. De barman had zijn werk even gelaten voor wat het was en was achter mij gaan staan. Hij had een enorme stijve pik die nu tegen mijn kut stond te kloppen. Ik voelde hem en kwam even los van Babs. Ik keek om en lachte toen ik hem zag staan. O, ja, beuk hem erin. Neuk me in m’n lekkere poes. Laat me genieten. Ik wil je pik helemaal in me, hard heel hard. Dat was niet tegen dovemans oren gezegd en in een snelle beweging stootte hij zijn pik hard in mijn kut. Met ons drieën stevende ik af op een gigantisch climax. Terwijl ik geneukt werd door de barman, befte ik Babs en neukte ik haar met een paar vingers en ook Babs moest er bij blijven want Tiny zat met haar kut boven Babs haar mond en wilde uiteraard ook klaar komen.
Als in een ketting reactie bereikte Tiny gillend haar hoogte punt, zodat Babs bijna verdronk in de heerlijke kutsappen van Tiny. Dat was voor Babs het moment dat ze het niet meer hield en schuddend bereikte ook zij haar orgasme. Alleen ik en de barman hielden het nog even langer vol. Maar toen ook hij het tempo zo hoog gooide en ik zijn ballen tegen mijn kont voelde kletsen, terwijl hij met zijn vingers mijn klit bewerkte hield ik het niet meer en trokken mijn kutspieren samen. Dat was voldoende om de barman mij helemaal vol te laten spuiten met zijn heerlijke
sperma. Terwijl hij mijn kut volspoot met zijn warme sperma, kwam ik ook luid kreunend klaar.
Toen ik recht ging staan, kregen we van de andere aanwezige gasten een luid applaus voor de geile show die wij gegeven hadden. Ondertussen voelde ik het sperma van de barman uit mijn openstaande natte kut lopen. Ik ving het sperma met mijn hand op en voordat ik het zelf door zou slikken, liet er Babs en Tiny van proeven. Nadat Babs en Tiny en ik zelf weer wat op adem waren gekomen en ons een beetje gefatsoeneerd hadden zijn we blijven hangen tot na sluitingstijd. Naast de barman bleven er nog 9 andere mannen hangen tot na sluitingstijd. De barman vroeg of wij, inclusief de 9 mannen, zin hadden om met hem naar zijn woning boven te gaan. Daar hadden wij wel zin in en boven stonden de 10 mannen al snel met een stijve pik naakt voor ons. We hebben ons alle drie lekker geil laten bangen en vol laten spuiten met warm sperma. We zijn zo denk ik wel een paar uurtjes bezig gewist en blijkbaar hadden de mannen nog wat lekkers over voor ons, want terwijl wij ze om beurten pijpten, spoten ze ons lekker onder met warm zaad.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten