zondag 22 februari 2015

Geil weekend met Tanja


Afgelopen vrijdag was ik geboekt voor een heerlijk geile gangbang. De gangbang was in mooi penthouse/appartement in Bergen op Zoom en er waren 9 mannen aanwezig tussen de 28 en 35 jaar. Er waren 2 heerlijke donkere mannen bij, toen ik ze naakt zag, kon ik mezelf bijna niet meer inhouden. Van de 9 mannen ken ik 3 mannen al langer van eerdere gangbangs of privé ontvangst. Is altijd wel lekker als een paar mannen weten wat ik lekker vind en niet afwachten van wat er komen gaat. Maar het waren alle 9 erg actieve mannen en hadden duidelijk hun sperma niet verspoten in de voorgaande dagen ;-)

Ik ben begonnen met om beurten de lekkere pikken met mijn mondje te proeven en zover ze nog niet stijf waren, lekker stijf gepijpt. Daarna heb ik ze alle 9 eerst een lekkere lapdance gegeven waarbij ik ook hun pik lekker even in mijn kut liet glijden. Hierdoor had ik ook direct een gezicht bij het gevoel in mijn kut. Na ze allemaal gevoeld te hebben, besloot ik maar direct een lekkere donkere pik mee te nemen naar de matras en hem op zijn rug op de matras te laten gaan liggen. Ben lekker boven hem gaan zitten en zijn grote pik direct tot aan de wortel in mijn drijfnatte kut laten glijden, heerlijk! Al snel kwam er 2 andere mannen met hun stijve pik bij mijn gezicht staan waardoor ik ze lekker kon pijpen. Ik was drijfnat en de zwarte pik vulde mij heerlijk op. De mannen die ik pijpte, kwamen al snel klaar en spoten een grote hoeveelheid sperma lekker achterin mijn keel, maar ook over mijn gezicht en haren. Het sperma wat ik niet door kon slikken droop van mijn gezicht op mijn borsten. De toon was direct gezet, ik zag er al direct uit als een spermaslet en dat maakte de mannen alleen maar geiler.
Snel kwam ook de andere donkere man achter mij zitten en duwde zijn dikke, lange zwarte pik in mijn kont, zalig!!! Ze begonnen me allebei hard te neuken en binnen no time had ik een gigantisch nat orgasme waarbij mijn geil uit mijn kut spoot. Ze neukten mij gewoon door en net of ze het afgesproken hadden kwamen ze allebei bijna gelijktijdig klaar en spoten hun warme sperma lekker diep in mijn kut en kont.
Mijn negers gingen opzij en hun plaats werd ingenomen door 2 andere mannen. Allebei hadden ze wel een flinke pik, maar niet zo dik en lang als van de donkere mannen. Ze neukten mij wel erg lekker moet ik zeggen en bezorgden mij een een tweede orgasme. Terwijl ik mijn orgasme kreeg, spoot een andere man zijn sperma in mijn gezicht en gelukkig ook deels in mijn mond. Na nog flink doorneuken werd het negersperma in mijn kut en kont vermengd met het sperma van de 2 blanke mannen. Allebei spoten ze blijkbaar een flinke hoeveelheid in mijn gaatjes, want ik voelde al sperma uit mijn kut en kont lopen toen ze hun pik uit mij trokken.

Mijn kont en kut stonden al flink open en ik besloot een dildo te pakken en deze in mijn kontgaatje te laten glijden. Gelukkig begrepen 2 van mijn bekende klanten wat de bedoeling was en 1 ging onder mij liggen, terwijl ik op mijn knieën over hem ging zitten en zijn stijve pik in mijn sperma kut liet glijden. De andere kwam achter mij zitten en duwde zijn pik ook in mijn kut en ze begonnen mij lekker dubbel vaginaal te neuken, terwijl de dildo in mijn kont zat. Zo'n heerlijk geil gevoel is dat! Ze neukten mij fantastisch en toen ze allebei hun warme sperma diep in mijn kut spoten kwam ik zelfs al voor een derde keer klaar! Mijn kut werd heerlijk gevuld met warm sperma....

Terwijl ik op de matras bleef liggen en nog steeds bloedgeil was, namen de mannen een pauze om weer op volle oorlogssterkte te komen. De dildo zat nog steeds in mijn kont en nadat ik ook wat gedronken had, sloeg ik weer de hand aan mezelf terwijl ik ondertussen ook 2 pikken lekker stijf pijpte. Toen ze lekker stijf waren, kwam er een met zijn pik boven mijn gezicht hangen en ik liet zijn pik achterin mijn keel glijden. Hij begon me geil te keelneuken en toen hij diep achterin mijn keel klaarkwam, moest ik bijna kokhalzen van de grote hoeveelheid sperma die hij achterin mijn keel spoot.
Ik kreeg amper de tijd om het sperma door te slikken of de volgende pik begon mij in mijn keel te neuken totdat hij zijn sperma ook achterin mijn keel spoot. Dit sperma smaakte trouwens erg lekker ;-)

Ondertussen schoof er al een andere pik in mijn kut en spoot mij al snel weer lekker vol met sperma. De volgende ging op zijn rug naast mij liggen en trok mij met mijn rug naar hem toe over zich. Hij trok de dildo uit mijn kont en liet zijn pik in mijn kont glijden en neukte mijn kontje lekker hard. Al snel kwam er een tweede bij die zijn pik ook in mijn kut duwde en zo mij lekker ging sandwichen. We zijn zo een tijdje doorgegaan waarbij bijna alle mannen nogmaals in mijn kut en kont klaargekomen zijn. Ik ben zelf ondertussen ook nog een keer klaargekomen, maar het beste werd wel tot laatst bewaard......
De 2 negers kwamen weer bij mij zitten, waarbij er 1 op zijn rug ging liggen en mij op mijn knieën over hem heen liet gaan zitten, zijn harde pik gleed moeiteloos in mijn spermakut. De tweede kwam achter mij zitten, duwde dildo in mijn spermakont en duwde ook zijn eigen dikke negerpik samen met de pik van zijn vriend in mijn kut. Dit was zo lekker!!!! Terwijl ze mij keihard neukten en mij volgens mij alle hoeken van de kamer lieten zien ;-), bleef ik luidgillend maar klaar komen. Ze moesten een hand voor mijn mond doen, anders waren de onderburen zeker komen kijken. Ze bleven maar neuken, ook toen mijn orgasme na een flinke tijd toch wat wegzakte. Uiteindelijk spoten ze allebei hun warme negersperma lekker diep in mij. Ik voelde de golven sperma gewoon in mij spuiten, zo lekker.

Het liep al tegen 01.00 uur (we waren om 20.45 uur begonnen) en ik was letterlijk en figuurlijk helemaal uitgewoond. Toen ik van de matras omhoog wilde komen, voelde ik het sperma uit mijn kut en kontje lopen. Dit vond ik jammer van het sperma en ging terug liggen en vroeg om een glas. Ze gaven me mijn wijnglas aan en terwijl ik het glas tussen mijn benen hield, kwam ik omhoog en ving het sperma wat uit mijn spermakut en kont liep op in het glas. Toen het sperma uitgedrupt was, zette ik het glas aan mijn lippen en dronk het heerlijke warme sperma met geen geil gezicht op. De mannen wisten even niet wat ze zagen en dit gaf direct een stijve reactie en dit was precies wat ik wilde! Ze hadden bijna allemaal weer een aardige stijve pik, wat op zich best knap is aangezien ze volgens mij allemaal al een keer of 3 klaargekomen waren. Een aantal zat al flink aan hun pik te trekken toen ze mij het sperma zagen opdrinken.
Ik zat nog op mijn knieën en toen ik het volle glas met heerlijk sperma had leeggedronken, begon ik geil en uitdagend mijn borsten te kneden en toen voelde ik dat mijn gezicht, borsten en buik al flink onder het sperma zaten. Ik was nog steeds geil, maar hoefde niet meer geneukt te worden...... Ik vroeg de mannen allemaal om mij heen te komen staan en zich af te trekken, terwijl ik afwisselend verschillende pikken lekker in mijn mond zoog en met mijn handen een paar andere pikken hielp aftrekken. Ik denk na zo'n 5 minuten kwam de eerste klaar en spoot verrassend dikke klodders sperma in mijn gezicht, mond en over mijn borsten. Al snel hierna kwam de andere 8 ook klaar en spoten dikke klodders met sperma over mij heen en in mijn mond. Ondertussen vingerde ik mezelf naar een laatste orgasme. Ik zat flink onder het sperma en heb het meeste sperma wat op mijn borsten en gezicht zat via mijn vingers opgelikt en doorgeslikt. Heb hierdoor ook weer aan mijn eiwit-dieet voldoen ;-)

De mannen gingen zich aankleden, terwijl ik op de matras nog wat lag na te genieten. De mannen betaalden mij de afgesproken € 135 pp, maar ze betaalden me ook nog eens samen een kleine € 150 fooi omdat ze zo genoten hadden. Lekker he?
Ik bleef alleen achter met de eigenaar van het penthouse, hij had niet met de gangbang meegedaan en alleen zijn penthouse beschikbaar gesteld. Ik vroeg hem of ik mocht douchen en dat was geen probleem. Hij wees mij de douche naast zijn slaapkamer en gaf mij een handdoek. Ik liet de douchedeur open staan en terwijl ik mijzelf douchte zag ik hem in zijn kamerjas op bed liggen en op zijn iPad een filmpje kijken volgens mij. Eigenlijk was het wel een knappe man van rond de 45 jaar.
Terwijl ik mezelf afdroogde bekeek ik hem nog eens beter en inderdaad hij zag er wel lekker uit ;-) Ik liep naakt de slaapkamer in en ging naast hem op bed zitten. Ik wreef met mijn rechterhand over de kamerjas en liet mijn hand er onder glijden. Ik voelde zijn al stijve pik en begon hem zachtjes af te trekken. Zijn gezicht begon zachtjes rood aan te lopen en ik merkte dat hij aardig opgewonden raakte. Ik pakte de iPad van hem aan en legde deze op het nachtkastje. Ik boog voorover en gaf hem een tongzoen, terwijl ik met mijn hand zijn kamerjas los maakte en zijn pik omhoog sprong. Ik zakte af naar beneden en nam zijn pik stukje voor stukje in mijn mond. Hij stootte zijn pik steeds diep achterin mijn keel, terwijl ik hard op zijn pik zoog. Hij stond blijkbaar op springen na mijn geile avondje gezien te hebben en spoot zijn warme sperma lekker diep achterin mijn keel. Ik slikte het door en terwijl ik mijn lippen schoon likte, keken we elkaar glimlachend aan. Ik gaf hem een tongzoen en stapte vanaf bed en liep naar de kamer waar mijn schone string, spijkerbroek, blousje en pumps lagen. Ik kleedde mijzelf aan en pakte mijn gangbanglingerie en laarzen, stopte deze in mijn tas en nadat ik mijn jas aangetrokken had, pakte ik een visitekaartje uit mijn jas en liep er mee de slaapkamer in. De huisbaas lag op bed nog met zijn pik te spelen en gaf hem mijn kaartje. Ik fluisterde hem in zijn oor, "dit is voor het geval je nog eens zo'n pijpbeurt wil of als je eens zelf met deze hoer wil neuken ;-)". Hierna liep ik zwijgend de kamer uit en vertrok. Ik was uiteindelijk tegen 3 uur thuis.

Zaterdag heb ik eerst maar eens uitgeslapen, maar zaterdagavond hadden we met 5 meiden afgesproken om te gaan stappen. Mijn kut en kont waren zaterdagmiddag nog wel wat gevoelig, maar ik had toch zin om met de meiden op stap te gaan. Het is altijd een dolle bol als wij met ons vijven op stap zijn. Geen man of vrouw is dan veilig voor ons. We zijn ook alle bisexueel, dus dat maakt het alleen spannender. Aan het begin van de avond heb ik mezelf nog rustig gehouden, moest denk ik nog wat herstellen ;-) Maar later op de avond ben ik ook lekker los gegaan. Vooral Zoë en Priscilla waren in een geile, wilde bui en ze hadden al snel een groep van 6 jonge mannen van rond de 25 jaar om zich heen staan (Zoë en Priscilla zijn allebei trouwens 30). Mariëlle en Kathy, de andere 2 meiden, waren druk met een andere vrouw, dus ik heb het in het begin wat van een afstandje aangekeken. Op een gegeven moment kwam Zoë de mannen aan mij voorstellen en bleven bij mij aan de bar staan. Zoë was enthousiast over de lekkere kontjes van de mannen zei ze en pakte mijn hand en liet die over een kontje glijden. De jonge man, volgens mij heette hij Rico???, keek mij lachend aan en legde zijn hand ook op mijn billen. Ik had een kort, strak rokje aan wat amper mijn billen bedekte. Hieronder kan dus geen string en toen hij met zijn hand onder mijn rokje ging, voelde hij al snel mijn onbedekte kale kutje. Ik zag de geile verbazing in zijn ogen. En ik zag nog meer verbazing toen hij voelde hoe nat ik was. Ik draaide mijn gezicht naar hem toe en gaf hem een lekkere tongzoen. Ondertussen voelde ik nog een hand van een andere man onder mijn rokje glijden en mijn billen verkennen. Toen hij merkte dat ik geen string aan had, gleed zijn vinger ook in mijn kut en had ik lekker twee vingerende handen onder mijn rokje.....
Ik zag dat Zoë haar billen ook aardig betast werden en het wond haar zo te zien aardig op, ze had al flink blosjes op haar wangen. Dit gold ook voor Priscilla. Ondertussen bleven ze mij lekker vingeren, ik werd steeds geiler en weker in mijn benen en moest ondersteuning aan de bar zoeken. Toen ik mijn orgasme voelde opkomen zoende ik snel de andere man, zodat mijn kreet gesmoord werd.
Ze boden ons wat te drinken aan, terwijl ik ondertussen bij mijn 2 studs eens in hun kruis voelde om te voelen of daar een goed stuk gereedschap schat. Dat viel zeker niet tegen.......
De oudste van het stel, vroeg ons of wij misschien zin hadden om mee naar hun hotel te gaan en daar verder te feesten. Zoë en Priscilla zeiden al snel ja, maar ik moest nog wel even aan vrijdagavond denken. Maar toen ik het enthousiasme bij Zoë en Priscilla zag, kon ik geen nee zeggen. Zoë zoende me vol op de mond en zie, "bedankt schat dat je dit vanavond weer wil doen, ik weet hoe uitgewoond je bent gisterenavond...". Ik liet mijn hand onder haar rokje glijden en voelde dat haar geile kutje drijfnat was. Ik begreep heel goed dat ze geneukt wilde worden.
Het hotel was ongeveer 10 minuten lopen en Zoë, Priscilla en ik liepen ieder met 2 mannen aan de arm richting het hotel. We hadden aardig wat bekijks in onze korte, strakke rokjes en hoge pumps met 2 mannen aan de arm. Je zag de mensen denken, "wat een stel hoeren zijn dat" :-) En dit windt me alleen maar op, ik hou er van mezelf te laten zien en uit te dagen.

De mannen hadden 3 grote kamers in het hotel die naast elkaar lagen met een deur er tussen. Zoë en Priscilla doken samen met 4 mannen een bed in en ik met de 2 mannen die mij gevingerd hadden. Toen ze zich uitkleedden beviel het me wel wat ik zag. Ze waren in ieder geval allebei ook lekker geschoren en hun harde pikken stonden lekker vooruit. Ik deed mijn blousje en rokje uit en hield mijn bh met 1/4 cups, waarbij mijn tepels lekker vooruit staken, kousen en pumps aan. Ik dirigeerde ze op bed en ging tussen ze in zitten en begon ze afwisselend te pijpen. Toen ik bij allebei al serieus voorvocht begon te proeven, ben ik over een gaan zitten en liet zijn pik in mijn kut glijden en begon hem te neuken. Ze waren allebei verbaasd dat ik er geen condoom om deed, maar dat vonden ze wel geil. Ik gaf aan dat de ander achter mij moest gaan zitten en hij dacht dat hij mij in mijn kontje mocht neuken, maar dat wilde ik nu niet. Ik begeleidde zijn pik ook mijn kut in en ik werd lekker dubbel vaginaal geneukt. In de kamer naast ons werden Zoë en Priscilla zo te horen wel in een sandwich genomen. Het wond de mannen aardig op en kwam al snel klaar en spoten samen hun sperma diep in mijn kut. Toen ze uit mij gegleden waren, heb ik hun pikken lekker schoongelikt en zijn we naar de kamer bij de andere 6 gegaan. Toen we binnen kwamen, zag ik nog net dat de pikken uit Zoë getrokken werden, het sperma drupte uit haar kut en kont. Ik ben achter haar gaan zitten en heb het sperma uit haar gelikt. Ze was blijkbaar nog niet helemaal klaargekomen, want toen ik aan haar clitje zoog, kwam ze luid kreunend klaar. Terwijl ik Zoë likte, begon een andere man mij te neuken.
Ik verplaatste mijn tong ondertussen naar het kutje van Priscilla en heb haar toen ik weer schoongelikt. We zijn al pijpend, likkend en neukend zo met ons 9en zo'n paar uurtjes bezig geweest. Zoë en Priscilla waren echt bloedgeil en lieten zich in hun gaatjes condoomloos uitwonen. Op een gegeven moment had Priscilla 2 van de mannen zo gek gekregen dat ze allebei hun pik haar kont duwde. Ze werd lekker dubbel anaal genomen, was erg geil om te zien. Zoë wilde dit ook en liet ook de eerste pik in haar kont en al snel volgende de 2e. Ze kreunde het allebei uit van geilheid. Priscilla kwam al squirtend klaar en spoot haar kutgeil omhoog. Dit gadeslagend was ik zelf de overgebleven 2 pikken aan het pijpen, maar werd zo geil van deze twee geile meiden dat ik eigenlijk ook dubbel in mijn kont genomen wilde worden. Mijn verstand zei me het niet te doen, maar de geilheid won het van het verstand. Ik duwde een man op zijn rug en ik ging net als Zoë op mijn rug op hem liggen en liet zijn pik in mijn kont glijden. De pijn was duidelijk ondergeschikt aan de geilheid ;-) De tweede man kwam tussen mijn benen zitten en duwde zijn pik ook in mijn kont, Heerlijk!!!! Ze begonnen mij heerlijk te neuken, terwijl Zoë gillend klaarkwam en haar kont vol met sperma gespoten werd.
Terwijl ik dubbel vaginaal geneukt werd, kwam Zoë met haar kont boven mij hangen en liet het sperma vanuit haar kont in mijn mond lopen. De mannen konden deze aanblik niet aan en spoten mijn kont ook vol. Zoë dook toen vol met haar gezicht tussen mijn benen en befte mij naar een heerlijk orgasme. Bijna gelijktijdig ontving Priscilla een lading sperma in haar mond van de man die zij aan het pijpen was.

De mannen waren aardig uitgeput en we spraken af dat wij de grootste kamer zouden nemen en dat de mannen in de andere 2 kamers zouden blijven. We zijn daarna lekker met ons 3tjes in het grote bad gegaan en hebben nog nagenoten.
Daarna zijn we lekker moe, maar voldaan in het grote bed in slaap gevallen. Voordat de mannen wakker waren zijn we vanochtend al vertrokken uit het hotel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten