woensdag 1 april 2015

Beursbezoek in Duitsland



Afgelopen week was ik met een vrij nieuwe klant op een grote internationale eendaagse vakbeurs in Düsseldorf. Rob heeft sinds 3 jaar een eigen bedrijf en wij begeleiden hem met de marketing. Hij wil actiever worden in Duitsland. Om meer te weten te komen over de mogelijkheden wilde hij de beurs in Düsseldorf bezoeken. Hij had mij meegevraagd om ook mijn mening te kunnen horen.
We hadden een goede dag op de beurs gehad en waren best wel veel te weten gekomen. We hadden er wel vertrouwen in gekregen. In een goede bui besloot ik na afloop van de beurs Rob nog uit te nodigen om nog even een hapje te gaan eten alvorens de terugreis te aanvaarden. Na een heerlijk, gezellig dinertje in een leuk gezellig Italiaans restaurantje, stapten we even na tien uur in de auto. Rob stak de sleutel in het contact en startte de auto. Er gebeurde echter helemaal niets de auto vertoonde geen enkel teken van leven. Wat Rob ook probeerde, de auto startte niet. Ten lange leste haalde Rob de Duitse wegenwacht er bij. Deze kwam al snel tot de conclusie dat de problemen te groot voor hem waren (en dat met een Duitse auto met een ster ;-) ). De auto moest de volgende dag naar een garage voor een grote reparatie. Daar stonden we dan midden in de nacht in het centrum van Düsseldorf…. Nadat Rob zijn partner gebeld had en haar van het slechte nieuws op de hoogte gebracht had, besloten we dan maar een hotelletje te gaan zoeken om de nacht door te brengen. Dat was gemakkelijker gezegd dan gedaan. Vanwege de beurs bleken alle hotels in het centrum volgeboekt te zijn. Nergens vonden we kamers voor de nacht. Uiteindelijk belandden we in een buitenwijk, een wat mindere buurt waar in een klein morsig hotelletje nog wel een kamer te vinden was. Het bleek een Rendez vous hotelletje te zijn en er was natuurlijk alleen maar een tweepersoonskamer. In arren moede (het was ondertussen half 12) besloten we deze kamer dan maar te nemen. “Ik slaap wel op de bank”, zei Rob. Op de kamer aanbeland bleek deze echter spaarzaam gemeubileerd te zijn. De kleine kamer werd bijna volledig gevuld door een groot tweepersoonsbed met nachtkastjes. Er stonden geen bank of stoelen. Aan het plafond hing een grote spiegel. Er was een kleine, eenvoudige badkamer met een douche, een toilet en een bidet. Alle wanden hadden spiegeltegels. Kortom, het was echt een Rendez vous hotel met typisch zo’n kamer die gehuurd werd door een stelletje om vreemd te gaan of door een hoertje om een klant af te werken…. Rob keek mij met een ondeugende blik in zijn ogen aan en zei: ““Sorry Tanja, geen bank. Ik ben bang dat we in één bed zullen moeten slapen”. Diep in mijn hart vond ik dat niet zo’n probleem, want Rob is een leuke, charmante vent van 30 jaar en nog maar 3 maanden getrouwd. Ik haalde in antwoord mijn schouders op en zei: “Big deal, wat mij betreft geen enkel probleem”. We moesten allebei lachen en ik liep naar de badkamer om te douchen. Ik kleedde mij uit en bekeek me in de spiegels. Met wat ik zag was ik ondanks mijn 44 jaar eigenlijk wel tevreden. Ik draaide nog eens voor de spiegel en bekeek mezelf goedkeurend. Ik hoefde me zeker niet te schamen om met dit lichaam naast zo’n lekkere vent als Rob te gaan liggen. Ik ben dan wel geen 26 meer zoals de vrouw van Rob, maar ik mag toch zeker nog zijn. De vrouw van Rob is trouwens een prachtige vrouw met kort blond haar, een prachtig lichaam en is bijna net zo lang als ik.

 Ik ging op het bidet zitten, zetten het aan en waste mijn gladgeschoren kutje. Mijn vinger gleed even over mijn clitje, speelde even met mijn piercing en ik voelde een heerlijke tinteling. “Dat kan niet”, dacht ik: “Rob, is in de andere kamer”. Nadat ik lekker fris was tussen mijn benen, stapte ik onder de douche. Na een heerlijke, verfrissende douche, droogde ik mij af en trok mijn string en beha weer aan. Omdat ik geen nachtkleding bij mij had, besloot ik in mijn lingerie te gaan slapen. Ik ben een groot liefhebster van mooi, sexy ondergoed en geef er vrij veel geld aan uit. Mijn onderkleding verhult dan ook weinig van mijn vormen, zij benadrukt deze vooral. Mijn privé klanten zijn er gek op en ik kan ze er vreselijk mee opgeilen. Op dit moment vond ik het wel een beetje raar dat  Rob meer van mijn lichaam zou zien, ondanks dat ik er zelf geen enkele moeite mee had. Maar Rob is toch een zakelijke klant die niet op de hoogte is van mijn privé hobby. Dus ik was er niet zeker van hoe hij zou reageren als hij mij zo in deze lingerie zou zien. En toeval of niet, ik net deze dag zowel mijn clitpiercing als mijn tepelpiercing in. Beide piercings waren duidelijk zichtbaar door het stof van mijn string en beha. Toen ik van de badkamer naar het bed liep, zag ik Rob naar mij kijken en zijn ogen verraadden dat wat hij zag hem wel beviel. Snel kroop ik onder de dekens. “Jouw beurt, ga lekker douchen Als je fris bent mag je erbij”. Rob stond op en liep naar badkamer. Even later hoorde ik hem de douche aanzetten. Een paar minuten later kwam hij de kamer weer in slechts gekleed in een slip. Ik moet toegeven dat hij er prima uitzag. Een slank, gespierd lichaam, een stevig kontje en een grote bobbel in zijn slip. Blijkbaar was hij goed bedeeld. Even overwoog ik hem te verleiden, maar besloot dat niet te doen. Sex hebben met een zakelijke klant is niet altijd een goed idee. Hij kroop ook onder dekens en deed het licht uit. We wensten elkaar goedenacht terwijl hij angstvallig op zijn eigen helft bleef liggen. Moe na een dag hard werken viel ik al snel in slaap. Voor mijn gevoel sliep ik nog maar net toen ik wakker werd doordat ik iets tegen mijn lichaam voelde. Ik realiseerde dat Rob en ik dicht tegen elkaar aan lagen. Blijkbaar had ons bed een slappe spiraal en waren wij slaap tegen elkaar aangerold. Tegelijkertijd werd ik mij bewust van een geluid dat uit de naast ons gelegen kamer kwam. Het duurde even voordat ik mij realiseerde dat dit het geluid van een neukend stelletje was. Ik hoorde het ritmisch kraken van een bed en de geluiden van een vrouw die hartstochtelijk geneukt wordt. De vrouw genoot duidelijk van de beurt die ze kreeg. Ze kreunde en gilde terwijl ze geneukt werd. “Ja, spritz ab, ja geil”, hoorde ik haar roepen. Hierna werd het stil. Blijkbaar was hij klaargekomen. “Hoorde je dat?” fluisterde Rob. Ik knikte in het donker, maar moest toegeven dat wat ik hoorde mij wel degelijk opgewonden had. Mijn tepels waren gezwollen van geilheid en mijn kutje was vochtig geworden. In gedachten zag ik hoe de vrouw geneukt werd door de man. Hoe zijn harde lul ritmisch in en uit haar gleed en hoe hij ten slotte zijn warme sperma diep in haar spoot. Per ongeluk raakte ik het kruis van Rob zijn slip toen ik mij wilde omdraaien. Ik voelde dat hij een enorme erectie had. “Het doet je wel wat, he, merkte ik plagerig op. Hij ging er serieus op in. “Ik werd er bloedgeil van. Eerlijk gezegd heb ik een fantasie om eens een nacht met een hoertje in een hotel door te brengen”. Nu kon hij niet weten dat ik een hoer ben, maar ik twijfelde toch wat ik zou antwoorden. Ik besloot de gok te wagen en fluisterde Rob in zijn oor: “Ik ben een hoer en voor honderdvijftig Euro mag je me neuken”. Ik hoorde zijn adem even stokken, toen deed hij het nachtlampje aan zijn kant van het bed aan en keek mij strak aan. “Meen je dat?”, fluisterde hij terwijl zijn blik zich op mijn borsten richtte. “Ben je echt een hoer en mag ik je neuken?”. Ik knikte en lachte geil naar hem. “Ik ben inderdaad een hoer en laat me 3 avonden per week neuken voor geld”, antwoordde ik. Hij keek me verbaasd aan en zei, “Ik vind je een prachtige en ontzettend sexy vrouw, maar ik had nooit gedacht dat jij als hoer geld bijverdient. Hij stapte uit bed, liep naar zijn tas en haalde zijn portemonnee te voorschijn. Hij pakte drie biljetten van vijftig en gaf het aan mij. “Condoom?”, vroeg hij. “Heb ik niet en hoeft niet”, antwoordde ik.  “Pijpen en neuken zonder is inclusief, maar ik vraag vijfendertig Euro extra voor anaal”, reageerde ik professioneel. Hij gaf mij een tweede biljet van vijftig Euro. Hierna sloeg hij de dekens van ons bed terug en nam mijn lichaam wellustig in zich op. “Je bent een mooie vrouw”, fluisterde hij toen hij weer naast me kwam liggen. Hij legde zijn hand op mijn buik en streelde me zacht. Vervolgens gleed zijn hand naar mijn string. Via de stof van mijn string streelde hij mij tussen mijn benen. Ik voelde me bloedgeil worden. Helemaal toen hij de dunne stof van mijn string opzij trok en een vinger door mijn gladde spleetje liet glijden. “Je hebt er zin in, he?” fluisterde hij. Ik kon alleen maar knikken. Voorzichtig liet hij zijn wijsvinger nu in mij glijden. “Lekkere kut en een geile piercing”, mompelde hij. Hij trok zijn vinger terug en trok mijn string uit. Rustig bekeek hij mijn naakte onderlijf. Ik trok mijn benen op waardoor hij een beter zicht kreeg op mijn schaamlippen, die al vochtig waren. Hij pakte mijn knieën en trok mijn benen van elkaar. Geil spreidde ik ze waardoor mijn schaamlippen iets open kwamen te staan. Rob liet zich tussen mijn benen glijden en begon mij sensueel te likken. Via de binnenkant van mijn dijen gleed zijn tong naar mijn natte kut. Hij trok mijn schaamlippen van elkaar en bekeek geïnteresseerd mijn kut, mijn clitoris en mijn liefdestunnel. Zachtjes begon hij mijn clitje te likken en met de piercing te spelen. Ik vind het heerlijk als ik goed gebeft wordt en Rob kon er zeker wat van. Tussen mijn benen door pakte ik zijn hoofd en drukte het dichter, strakker tegen mijn kut aan. Zijn tong ging als een bezetene te keer en gleed over mijn clit, mijn lippen en in mijn kutje. Met volle teugen genoot ik van zijn likkende tong. Blijkbaar genoot hij er van mij te beffen, want hij nam er alle tijd voor. Terwijl hij mij met zijn tong verwende vond zijn wijsvinger mijn anus. Mijn bilspleet was al vochtig geworden van het vocht, vermengd met zijn speeksel, dat uit mijn kutje liep en moeiteloos duwde hij een vinger in mijn kontje. Strak omklemde mijn sluitspier zijn vinger die hij langzaam in en uit mijn anus liet glijden. Mijn genot werd hierdoor nog verder versterkt en doordat mijn kut en kontje tegelijkertijd gestimuleerd werden, bouwde mijn eerste orgasme zich snel op. Mijn onderlichaam leek het middelpunt van het universum te zijn, want een golf van geile energie verspreidde zich van daaruit door mijn gehele lichaam. Ik kromde mijn rug terwijl mijn orgasme door mijn lichaam stormde. Snakkend naar adem onderging ik mijn eerste orgasme van deze geile nacht. Langzaam ebde mijn orgasme weg. Rob kwam overeind en keek mij lachend aan. “Was het lekker, schatje?”, vroeg hij terwijl hij naast mij ging liggen. Ik knikte en ging – nadat ik bijgekomen was van mijn orgasme – naast hem zitten. Ik pakte zijn slip bij het boord en trok hem omlaag. Zijn grote gespannen lul veerde omhoog. Hij had een mooie grootte en dikke pik en een goed geproportioneerde stevige zak. Zijn schaamhaar was gelukkig geschoren en zijn pik zag er heerlijk uit. Nu was het mijn beurt zijn benen te spreiden en er tussen te gaan zitten. Ik nam zijn pik in mijn handen, boog mij voorover en gaf een zachte lik over zijn gezwollen, paarse eikel. Ik keek omhoog en zag dat Rob met gesloten ogen lag te wachten op wat komen ging. Nu nam ik zijn hele eikel in mijn mond en begon hem stevig te zuigen. Zijn pik leek nog verder te zwellen in mijn mondje. Vervolgens liet ik mijn tong plagend over de schacht van zijn geslacht glijden en begon deze in een op en neer gaande beweging te stimuleren. Rob zijn ademhaling versnelde en hij begon lichte neukbewegingen te maken. Ik richtte nu mijn aandacht op zijn stevige, goed gevulde zak. Voorzichtig begon ik deze te likken en nam zijn ballen plagend in mijn mond. Voorzichtig liet ik zijn zak over mijn tong glijden. Na hem even op deze wijze verwend te hebben liet ik zijn zak uit mijn mond glippen en nam snel zijn eikel weer in mijn mond. Weer begon ik hem te zuigen waarna ik langzaam zijn hele pik achterin mijn keel zoog. Rob pakte mijn achterhoofd vast en begon mij nu in mijn keel te neuken. Ik voelde het eerste voorvocht al uit zijn pisgaatje sijpelen. Hij zou nu snel gaan komen. Snel maakte ik mij nu los van hem. “Wat wil je?”, vroeg ik hem: “Wil je lekker in mijn mondje komen en mij je sperma zien doorslikken of spuit je liever mijn kutje vol?” “In je mond”, antwoordde hij. Ik boog mij weer voorover en begon hem weer stevig te pijpen, terwijl ik hem diep in mijn keel liet neuken en met mijn ene hand zijn ballen verwende. Rob hield het niet lang vol. Ik voelde zijn lul in mijn mond harder en dikker worden om vervolgens fantastisch klaar te komen. Straal na straal schoot hij in zijn warme zaad in mijn mond. Hij spoot zijn sperma met zoveel kracht dat ik mij bijna verslikte. Al zijn zaad had ik nu in mijn mond. Ik ging naast het bed op de grond zitten en opende mijn mond. “Kijk”, zei ik (het valt niet mee met een mond veel warm zaad te praten). Rob stak zijn hand uit en liet een vinger in mijn mond glijden. Overdekt met zaad trok hij zijn vinger terug om hem aan mijn wang af te smeren. Ik keek hem nu recht in zijn ogen, sloot mijn mond en slikte zijn zaad door. Vervolgens klom ik weer op bed, bukte mij voorover en gaf hem een tongzoen. “Ik proef mijn zaad en mijn lul”, merkte Rob op. Ik keek naar Rob zijn lul en zag tot mijn verbazing dat deze nog recht overeind stond. Dat ben ik niet altijd gewend, de meeste mannen moeten eerst op adem komen nadat ze klaargekomen zijn. Rob zag de verbazing op mijn gezicht. “Ja schatje, je gaat nu geneukt en volgespoten worden. Ga maar liggen en spreid je benen. Zo’n mooie vrouw kan ik altijd neuken”. Geil lachte ik naar Rob en keek hem aan. “Ja maar eerst ga ik je mijn tieten laten zien”, lachte ik naar hem want ik had nog steeds mijn beha aan. Gehurkt ging ik nu over Rob zijn onderlichaam heen zitten en maakte – terwijl ik zijn harde pik tegen mijn billen voelde – mijn beha los en deed hem af. Mijn borsten sprongen hun vrijheid tegemoet. Mijn tepels waren keihard en stonden recht vooruit. “Jezus, wat een mooie borsten heb jij en wat een geile piercing”, verzuchtte Rob terwijl hij ze allebei in zijn handen nam. Ik bukte mij voorover waardoor hij mijn tepels kon likken. Zachtjes begon hij met mijn tepelpiercing te spelen. Ik reikte nu tussen mijn benen, nam zijn nu weer keiharde lul in mijn hand, richtte deze iets omhoog en bracht zijn eikel vlak voor mijn warme, natte kut. Voorzichtig bewoog ik hem tussen mijn geil gezwollen schaamlippen heen en weer, liet de eikel in mij komen en liet me vervolgens over zijn pik zakken. Mijn natte, zachte en strakke poes omsloot de grote, dikke pik als een fluwelen handschoen. Dieper en dieper drong hij in mij door tot ik hem volledig in mij had. Ik voelde mij heerlijk opgevuld. Tastend voelde ik achter mijn rug en nam zijn ballen in mijn hand. “Neuk me, spuit me vol”, fluisterde ik tegen Rob. Dit was niet tegen dovemansoren gezegd. Hij trok mij voorover en kuste mij vol op de mond. Mijn harde, stevige borsten werden nu tegen zijn gespierde mannelijke borst gedrukt. Mijn tepels werden extra gestimuleerd door het stugge borsthaar van Rob. Onze monden openden zich en onze tongen begonnen een liefdesspel waarbij ons speeksel zich met elkaar vermengde. Onze geslachtsdelen speelden het spel dat van alle tijden is en dat mannen en vrouwen met elkaar spelen. Rob pakte mij bij mijn billen en begon snel en hard te stoten. Na dit enige tijd volgehouden te hebben, trok hij zich uit mij terug en zei: “Doggy”. Snel ging ik op handen en voeten, met een iets gekromde rug en gespreide benen voor hem zitten. Rob ging op zijn knieën achter mij zitten en liet zijn pik in mijn uitnodigend openstaande kutje glijden. Heerlijk diep penetreerde hij mij en begon weer snel en fel te stoten. Ik houd ervan om hard en diep genomen te worden en terwijl mijn borsten op de cadans van onze paring bewogen, spoelde een tweede orgasme door mijn lichaam. Rob raakte mijn zijn grote mannelijkheid mijn G-spot en ik kwam gillend van genot klaar. Mijn kut voelde warm en gezwollen aan en mijn liefdessappen druppelden uit mij op het bed. Nadat mijn tweede orgasme weggezakt was, fluisterde Rob: “Op je rug”. Snel ging op mijn rug liggen en spreidde mijn benen uitnodigend. Rob kwam over mij heen en zijn penis gleed moeiteloos mijn doorgeneukte kutje binnen. Weer vonden onze monden elkaar en tongzoenden wij intiem met elkaar. Wij keken elkaar diep in de ogen terwijl onze paring naar haar absolute hoogtepunt ging. Als ik mijn hoofd iets optilde dan kon ik tussen mijn gespreide benen de heerlijke – met mijn vocht overdekte – pik van Rob in en uit mij zien glijden. Heerlijk. In de spiegel boven het bed zag ik onze neukpartij. Rob die mij tussen mijn gespreide benen lag te neuken. Af en toe kuste of likte Rob mijn stevige, volle borsten terwijl hij onvervaard door bleef stoten. “Schatje, ik ga komen. Ik ga je heerlijke kut volspuiten”, fluisterde hij in mijn oor. “Ja, spuit mijn kutje vol. Geef me je zaad, maak me de jouwe!”, antwoordde ik. Op dat moment voelde ik dat Rob nog dieper en harder probeerde te stoten, hoe zijn lul nog dikker en harder werd om vervolgens straal na straal van zijn zaad in mij te spuiten. Het gevoel dat deze heerlijke man zijn zaad aan mij gaf zorgde ervoor dat ik voor de derde keer klaarkwam. Mijn pulserende kut masseerde Rob zijn lul als een volleerde masseuse en melkte hem tot op de laatste druppel zaad leeg. Uitgeput bleven we verstrengeld in elkaar liggen. Nadat wij bijgekomen waren vroeg Rob: “Ga jij je wassen?”. “Nee, lieverd”, antwoordde ik: “Ik wil je zaad uit mij voelen stromen”. Naakt, bezweet en met een van geiligheid en sperma overlopend kutje viel ik in slaap. De volgende dag begonnen we de dag weer met een heerlijke vrijpartij. Nog voor het ontbijt was ik al weer twee keer klaargekomen en had ik een verse lading zaad in mij gekregen. Omdat de garage ons vertelde dat de auto was pas op het einde van de middag klaar zou zijn huurden we de kamer voor nog een dag en bleven we de hele dag in ons liefdesnestje en bedreven de liefde in alle mogelijks standjes. Toen we tussen de middag in een restaurant wat gingen eten bekeken de andere gasten mij afkeurend. Op verzoek van Rob had ik alleen het korte rokje en het blouseje van mijn mantelpakje aangedaan. Door mijn blouseje heen waren mijn, door alle sex gezwollen borsten en tepels goed zichtbaar. Omdat ik , vlak voor we gingen eten nog een keer geneukt en volgespoten was door Rob en ik mijn kutje niet meer gewassen had, sijpelde er zaad uit mijn kutje over mijn dijen, langs mijn benen naar de grond. Het kon mij niet schelen wat de andere gasten er van vonden. Ik voelde mij het sletje van Rob. Toen we op het einde van de middag bij het hotel uitcheckten vroeg de receptioniste nieuwsgierig: “Jung verheiratet?” “Nein”, antwoordde Rob gevat terwijl hij op mij wees: “Sie ist eine Prostituierte”. Het meisje kreeg een kleur als een kreeft en wist zich geen raad. Lachend liepen Rob en ik het hotel uit.

2 opmerkingen:

  1. Damn Tanja wou dat ik die Rob was en precies dit verhaal gebeurde tussen mij en jou....

    BeantwoordenVerwijderen