woensdag 29 april 2015

Creampie Bareback Gangbang met spermaslet Tanja



Heb je zin in een geile creampie gangbang met een geile spermaslet? Meldt je snel aan!

Op vrijdag 12 juni a.s. van 19.00 tot 01.00 uur wil ik helemaal gevuld worden met jullie geile warme sperma. Je mag mij zo vaak neuken als je wilt. Spuit mijn mond, kut en kont maar lekker vol met je warme sperma. Zal zoveel mogelijk proberen door te slikken en als het uit mijn kont en kut loopt zullen we het opvangen en zal ik het heerlijke sperma lekker opdrinken.....


Wat doe ik allemaal tijdens de gangbang?

Aftrekken
Pijpen zonder condoom
Sperma slikken
Sperma drinken
Deepthroat
Keelneuken
Sperma in mond, over lichaam en gezicht
Neuken zonder condoom
Sperma in mijn kut en kont
Anaal
Tongzoenen
Neuken tussen borsten
Vingeren
Fisten
Bare Gangbang zonder condoom, incl klaarkomen in mijn kut en kont
Sandwich
Dubbel vaginaal
Dubbel anaal
Bukkake
Striptease
Dildoplay

Prijzen zijn inclusief: Pijpen zonder condoom tot het einde (ik slik), neuken zonder condoom (mits hygienisch en test), massage, body to body massage, zoenen, likken, meerdere hoogtepunten, diverse standjes, etc, etc,…

Dit is all-in, dus inclusief creampie sandwich, dubbel vaginaal en dubbel anaal
Grieks (anaal) is inclusief
Creampie Bareback Gangbang: 135 euro per persoon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten